Biraz geç oldu ama bende anlatmak istedim hikayemi 😊 Daha önceden doktorum doğumumun 39 haftalık olduğumuzda gerçekleşmesi gerektiğini söylemişti. O zamana kadar çok bekledim belki kendisi gelir diye,amma sancı falan hiç bişey yoktu. 39 haftamızda doktora gittik, yani 15 mart sabahı. Doktorum kontrol etti,1sm açıklığım olduğunu söyledi, yarın akşam 9da gel yatışını yapalım dedi. 16 mart akşamı eşim ve kayınvalidemle hastaneye gittik, doktorum bir daha kontrol etti açıklığım hala 1smdi, yatışını yapalım dedi, beni hazırlayıp yukarı çıkardılar. İçeri kimseyi almıyorlar. Saat 10da ilaç verdiler sancılarımın başlaması için, 2-3 saat hafif hafif geldi adet sancısı gibi, sonra suyum gelmeye başlayınca doktorum bir daha kontrol etti, 2sm olmuştu açıklığım. Saat 2 gibi yeniden ilaç verdiler, sancılarım artmaya başladı, artık sesiz karşılayamıyordum sancılarımı, 2-3 dakika rahatlıyor gibi oluyordum, yine şiddetleniyordu,saat 5de açıklığım henüz 3 buçuktu. Doktorum serum takılmasını söyledi, 2 buçuk saat sancı çektim seruma bağlı, dayanılmaz olmuştu artık sancılarım, doktoru çağırın diye bağırıyordum, sonunda geldi doktorum, kontrol etti,Tamam doğuruyor dedi, sancı gelince ıkınmamı söylediler, amma doğru ıkınamadığım Zaman bi dahaki sancıyı beklediler, bir kaç kere denedim olmadı, gücüm kalmamıştı artık. Oğlumun kalp atışlarını kontrol ediyorlardı ben başaramadıkça, çok korktum oğluma bir şey olucak diye, daha sonra ben ıkınırken doktorum karnıma bastırdı destek verdi, sonunda doğdu oğlum, sesini duydum, o anki sevincimi anlatamam, doktoruma sorup duruyordum oğlum iyimi diye, iyi dedi merak etme. O an kendi ağrı sızım umrumda değildi. Dikişlerim yapıldı daha sonra, 1 saatsiniz oğlumu kucağıma verdiler emzirmem için. Oğlum 17 mart sabah 8:00da 3650gr doğdu. Şu an 9 günlüğüz,yanımda uyuyor. Dikişlerim ilk 3-4 gün zorladı baya, ama şimdi daha iyiyim. Dünyanın en tatlı,en güzel bebeği gibi geliyor insana😍 ALLAH hepinize kolay doğumlar nasip etsin 🙏🏻