tugce0606 cinseyetin özel hastaneyle ne alakası var🤣 Devlet hastanede ne görüyorlarsa ozeldede aynisini görüyorlar cunku daha çok bebeğin pozisyonuyla alakalı. 13 hafta çok erken bu haftalarda doktor sadece tahmin yürütebilir. 15/16 haftadan asaga doktor kesin konuşamıyor. Ama aileler çok ısrarcı davrandıkları icin doktorlar tahmin yapıyor ama maalesef her zaman doğru çıkmiyor. Bu yüzden cinsiyet yanılması çok oluyor. Bence biraz daha bekleyin sonuçta kız erkek olsada ne farkeder sağlıklı hayırlı evlat olsunda, alışveriş yapmaya daha çok zamanınız olur kendini çokta kaptırma 😘Bende 15.3te ogrendim bu arada ve eminiz :) bence bu şekilde olması daha güzel obur turlu hep bi bellirsizlik içinde oluyorsun:) acaba gerçekten oğlan mi kız mi diye. Her gittiğinde soruyorsun ediyorsun bu daha sıkıcı bence :)