Ben sadece park yatak aldım ve beşik yada anne yanı almam gerektiğini düşünmüştüm ama doktorum kesinlikle gerek olmadığını boşuna yer kaplıcağını ve kısa süre kullancağımı söyledi. Park yatağın gayet kullanışlı ve güzel olucağını uzun süre kullanabilceğimi söylediği için ben sadece park yatak aldım. İçinede reflü yatağı birde anne yanı oval yataklardan oluyor ya ebebekten ondan aldım. Daha mantıklı oldu gerçekten.