aydanngunes Bugün karaciğer testimin biri yüksek çıktı 2 haftadır sürekli yapılıyordu. Bugün ki yüksek çıktı. Şimdi safra asistlerine bakıcaklar yüksek cıkarsa doğum dedi doktor 😞
aydanngunes Sherylady kolestazmış 2 haftadır testlerim normal cıkıyordu bu haftaki testim yüksek cıktı. Safra tuzlarıma bakıldı oda yüksek cıkınca acil sezeryana alındım şimdi 4 günlük olduk cok şükür ikimizde iyiyiz ama kaşıntım hafif devam ediyor oda henüz atamadığım ödemdenmiş
Sherylady aydanngunes çok geçmiş olsunn canım hayırlı olsun. Sağlıkla büyüt inşallah. Bende kesib kolestaz olmadığımıı öğrendim dün 5. Test bu temiz cıktı ama hala inanılmaz kaşıntım var kurdeşen bu bende 20 gün sonra doğm yapıcam bakalım 😊