Mihranyesim Kizlar sehir hastanesinde dogum yapan var mi nasil davranıyorlar fikir verirmisiniz acaba
AATozarr Mihranyesim Henüz yapmadım ama inş az kaldı bende orda yapıcam şimdiye kadar da yapan herkes çok memnun ☺️