hk0909 Aysenur41 Yüzyıldakini anlattım o yüzden devlet dedim canım. En azından devlet hastanesinde para vermeden o şekilde davranıyorlar 150₺ veripte yüzüne bakılmadan gönderilmek daha koyuyor insana 😂
Aysenur41 hk0909 evet haklısın şükür doktorum cok iyi para veriyorm degerde görüyorum. Sanki babalarının hayrına bakıyolar maaş alıyolar bi dünya
hk0909 Aysenur41 Mine hanım iyidir. Bir ara kendisiyle çalışmıştım ameliyathanede. Çevresine karşıda pozitif bir kadın 😊