Geçtiğimiz günlerde büyük bir sancıyla gittiğim Gebze Yüzyıl Hastanesi acilinde Ceyhun Ateş isimli doktora denk geldik. Doktor içeriye girdi bana ve eşime hiç bir kelime sarf etmeden sekreterine ultrasona al hastayı dedi. Ultrasona geçtim geldi baktı baktı sekreterine bilgileri söyledi cihazı kapadı biz ağzından çıkacak bir lafa bakarken bebek sağlıklı demekten bile acizdi. Eşim sancı miyomdan mı dediğinde tek söylediği evet oldu. Ne bir yapılacak bişey ne de başka bir bilgi vermedi. Cihazdan çoktan ultrason kağıdını elimize vermek yerine karnıma koyarak içeriden çıktı gitti. Bir kağıdı bize uzatarak iğneyi aşağıda yaptırın dedi. Ne iğnesi ne için yapılıyor sancıdan soramadım bile. Gerçi sancım olmasaydı muhtemelen birbirimize girmiştik ve ben bütün hastaneyi başıma toplamıştım. Devlet hastanelerinde bile artık doktorlar daha ilgili. Sizleri bilgilendirmek istedim ben doktorumu seçerken genelde buradan bilgi alıyorum çünkü.