Esra12234 24 haftalık hamileyim kızlar sabahtan beri sık idrara çıkıyorum kasık ağrımda var bebeğim hiç hareket etmiyo sabahtan beri korkuyorum ne olabilir lütfen yardım edin 😓😓😓😓
Deletedmom137 Esra12234 idrarınızda yanma varmı enfeksıyon olmuş olabilirsiniz çikolata yıyıp solunuza yattınızmı
Zeyneptoprak Esra12234 bebeğin büyüyo mesaneye baskı yapıyo bu yüzden sık idrara çıkma ve kasık ağrısı olabilir dinlen soluna dön yat tatlı bişeyler ye eğer hareket etmezse acile git
Ebruikraaa Bende 24 oldm ben sık sık idrar çıkıyorum arada ağrım oluyo ama bence o üşütmekten kaynaklı da olablr bilemeyz genel anlamda normal diyolar ama
Deletedmom137 Esra12234 bebek baskı yaptığı için oluyordur canım endişelenme Sabah bi sağlık ocağına gıdıp kalp atıslarına baktırın içiniz rahat etsin
Fatmanuuur Üşütmekten kaynaklıdır canım ayaklarını sıkı giy dikkat et birz hamilelikte enfeksiyon cok oluyo