Merhaba 40+2deyim, dun gece 4 bucukta sancilarim başladı ama cok hafif, 10 bucukta doktora gittik nstde 80 çıktı sancı ama açılma yok, eve gönderdi doktor, sonra bugün 3 bucukta yine başladı ama çok şiddetli sancı yani ağlatan cinsten, şuan 4-5 dkde bir giriyor 1 dakika sürüyor sancı açılma var mıdır ne zaman doktora gitmek gerekir. 4 cm açılma olsa yeter epidural taksalar