Ilaydamyy Kizlar ben kizimdada meyve aşırıyordum düşükle sonuçlanan gebeligimde de ve şimdi de hamileyim yine meyve aseriyirum sizce cinsiyetle alakası varmi
Hasderluna Ilaydamyy sanmıyorum cinsiyete bağlı olduğunu ama benim inşallah kızım olacak sürekli meyve yiyesim var 😀😄
Belmaaa Ilaydamyy benim de canım hep meyve istiyor ama meyveyi hep çok severdim bence cinsiyetten çok sevdiğimiz şeylerle alakalı
Snygrl Ilaydamyy benimde kızım olucak bende sürekli meyve aşerdim ilk aylarımda meyve yiyodum sürekli şimdide çok yiyorum meyveyi ama ben normaldede meyveyi çok severim 🥰
Hasderluna Ilaydamyy ben ilk 3 ay hiçbir tatlı şeyi yiyemedim sadece tuzlu yiyebiliyordum onda bile çoğu şeyden tiksinme gelmişti, 3 ay bitip de mide bulantılarım geçince yeme düzenim de normale döndü, sonrasında da genellikle tatlı istemeye başladım
zeynep_2020 Hasderluna aynı şekilde 3 ay hiç tatlı istemedi canım çok sevmeme rağmen ama 3 ay geçti bulantılar geçti sürekli tatlı şeyler yiyorum erkek tatlı yedirir diyorlar ondan galiba bi tane tosbik oğlum olacak
Aysn__ Ilaydamyy yok bence benim ki erkek alakası yok cinsiyetle eminim hiç kimse benim gibi yememiştir🙈😀
Yasmiiinn Ilaydamyy bencede yok🙊 bende sürekli meyve aşeriyorum bayada yiyorum en son geçen hafta gittim doktora erkek dedi bakalım 🤷♀️😂
Sumeyye_g Ilaydamyy benimki erkek meyve yemeden duramıyorum yanimmeyvesiz olmuyor canım istiyor sürekli
Hasderluna zeynep_2020 işte bizimki de öyle oldu ama sonuç kız 😄 bence tamamen annenin bünyesine bağlı 😄
30ekim19 Ilaydamyy benim canım limon istiyordu sürekli daha önce hiç ısırarak yememiştim kızım olacak bazen tutar bazen tutmaz🤷🏻♀️
zeynep_2020 Hasderluna bencede bakın sizin kızmış kız ekşi yedirir derler hanı nerde o zmn 😂😂 sanırım vücut eksik olanı istiyor