Fatoss994 Merhaba kizlar iki senedir hamile kalmayınca doktora gittik eşimde bende bende bir sorun çıkmadı fakat eşimde inmemiş testis ve buna bağlı olarak azosperm teşhisi konuldu buna rağmen hamile kalan yada öneriniz var mı acaba lütfen yardım 🙏🙏