sevincmaltepe Merhabalar gebeliğimin 24. Haftasından beri ayaklarımın altı yanıyor. Ne yaptıysam geçmedi. Doktorum kalsiyum ve magnezyum ilacı verdi içiyorum ama hiç bir faydası olmadı. Benimle aynı durumu yaşayıp başa çıkabilen var mı?
mom44 sevincmaltepe onun hiç bir çözümü yok hormonlardan özellikle adet olmam gereken tarihlerde uykudan uyanıp kolonyalarda uyudum kış boyunca
Seda42 sevincmaltepe benimde öyle canım ayağıma hiç çorap giyemiyorum gece de hep disarda çare bulamadim
Esrelf sevincmaltepe en son iç çamaşırıyla uyudum grip oldum. Ayaklarımı yıkayıp yattım yinede fayda etmiyor.
Gunesimveben Bnmde yaniyor bazen 35.haftadayim ama bnm yoruldugum gun ve cok ayakustu durdugum gun yaniyor genelde