Bizde 35+4 de gittik 2600 dedi dr boyunu söylemedi bende sormayı unutmuşum şuan 36+1’im artık haftalık kontroller başladı 🤰🏻🥰 doktorunuz ne diyor önemli olan o ben sordum kilosu normal mi diye bizim için yeterli böyle bile doğsa önemli olan gelişimi gelişim geriliği olmadığı sürece sıkıntı yok kilosu önemli değil dedi 🤗 ve sizin bebişiniz çok küçük daha alır doğana kadar ❤️🙏🏻