Ozlmozlm Merhaba kızlar Allah izin verirse oğlum olacak. İsim seçeceğini ikiye indirdik ama çok kararsızım. Hangisi daha güzel siz ne dersiniz?
Mystery89 Ozlmozlm merhaba canım, benimde oğlum olacak ben de fikrim değişmezse yaman koymayı düşünüyorum o yüzden oyum yamandan yana😂
NeslihanPiaAbac Ozlmozlm bizde bir türlü isim koyamıyoruz siz ikiye indirmişsiniz bari🙂 yağız daha güzel bence ama kura çekebilirsiniz.Mesela 5kere çekin en çok hangisi çıkarsa o olsun
gulanne Ozlmozlm bence yağız güzel. Yaman isimli vardı tanıdığım. Çok haşarıydı. Eşkiya gibiydi çocuk saldırgan kırıp döküyordu.
Drngrkm gulanne Allah aşkına isimle karakteri birleştirmeye çalışmayın çünkü çok saçma. Benim de Muhammed isimli tanıdığım var. Şu an çocuğa cinsel istismardan cezaevinde 40 yıl kesinleşmiş cezası var.
Juniormum Yaman yeğenim var 7 aylık hayatımda gördüğüm en mutlu bebek maşallah 🙏 şimdiden anne dede filan diyor çokta iştahlı ayrıca da çok Canayakın çok güler yüzlü bi bebek bence Yaman koy rahat et🙈
Lonelinesss Ozlmozlm yağız yağız harika ya bayılıyorum bu isme ben oğluma yağız ismini vericektim kayınpeder taha ismini koydu