asyaa15 29+1 iz. Bu günlerde bebegimin harketleri sanki elimi artık minik ayagımı böle etimin içine girip çıkıyor sanki içdeki organların arasına sıkışıyor gibi. Birazcık can acıtıcı oluyor gibi anlayamadım sizlerde nasıl
Poncik77 asyaa15 resmen karnımı eşeliyor gbi hissediyorum hep aynı yeri özellikle aşırı canım canıyo ☹️
Leylus Esraykup Canım 24+2 yim kasılma dediğin ne oluyor tam olarak son 1 haftadır günün bazı saatleri karnım taş gibi oluyor geriliyor çatlicak gibi huzursuzluk veriyor yatamıyorum kasılmami oluyor bu erken doğum riskiyle alakası varmı 😥
Beybitooo SedaveSusam ay çok güldüm bende oturup bekliyorum bazen ayağını çıkarsın da rahatlasın diye 😂
Esraykup Leylus çoçuk bir yere toplanıyor 40 50 saniye sonra normale dönüyor sert oluyor bayya yürürken olunca baskı oluyor . Ama erken doğum değilde rahim kendini doğuma hazırlıyor . Erken doğum riskin varsa dokoturuna danış ama senin haftalarında da normal kabul ediliyor 🙂☺️
Leylus Esraykup çok sağol canım saniye değil ama 1 kaç saat sürüyor ne olduğunu nasıl anlıyorsunuz 🙈 riskim yok netten araştırınca öyle gördüm haftaya kontrol o zaman soylicem
Esraykup Leylus canım bir yere top gibi toplanıp sertleşiyor . Ardından 40 50 saniye sonradan normale dönüyor .Ama benim anladığım kadarıyla sende gerginlik ve şişkinlik var Buda çocuğun büyümesi ve yediklerinle alakalı diye düşünüyorum 1 kaç saat sürmesi imkansız ☺️😊