Vesiley Kızlar önerebileceğiniz çatlak kremi var mı? Remolent çatlak kremini kullanıyorum ama 8. Ayıma girince çatlaklarım oluştu siz ne kullanıyorsunuz çatlak için önerebileceğiniz ürünleri bekliyorum
Yildizim Vesiley Sürekli nemli tut. Ben sabah öğle bebek yağı ile akşamları da Lireac çatlak kremi ile nemlendiriyorsun ve çatlamadım şükür
taslan Vesiley hametan müthıs bisey ama hamileyken kullanilir mi bilmiyorum ben kilo alip verdigim icin kizken kullanmistim oradan biliyorum
Gizem3410 Vesiley ben 32 haftalığım ama hiç çatlağım olmadi dalin bebe yaği ve nemlendirici kullaniyorum erken mi yoksa vücut yapısından dolayı mı bilemiyorum ama bir sekılde illakı olacak o çatlaklar😂
Yildizim Ponciginannesi_ hayır doktorlar nemlendirici çok önermiyor bebe yağı ile nemli tutabilirsin kuru kalmasın diye
Gokser Benim doktorum lierac jel verdi, onu kullanıyorumZ binde etraftan hindistanceviZi yağını duyuyorum, çatlamaları önlüyormuş hem de badem ya da zeytinyağı gibi tüylenme yapmıyormuş.
Rbiakse46 bio-oil çatlak ve bakim yağını kullanıyorum çok iyi tavsiye ederim günde iki defa kullanıyorsun
Susamanne Frei öl kullandım 33. Haftadayız daha çatlamadık inş çatlamadan biter cildim aşırı kuru ve çatlamaya müsait ama baya nemli tutuyor
Aysegnl51 Valla orijinal vazelini tek geçerim. Başından beri kullanıyorum banyodan banyoya çok şükür catlamadim 💙
gezentianne Vesiley frei öl 40 oldm çatlamadm Onu da 2-3 günde bir anca sürdüm ama baya ödüllü bir yağ