Melikehatice 36+3oldum karnmda bi kasilma kendini toplama ağrı hareketleri cok canımı yakıyor başına gelen varmi kizlar korkmalı mıyım? Endişeleniyorum 🤔😏
cimennbayann Melikehatice endişelenme canım normal o bende de çok oluyor elinle ovala sertleşen yeri geri bebek düzeliyor ben hep öyle yapıyorum yoksa rahatsızlık veriyor
Serpilmth Normal canım benimde 36+4 doktor normal dedi saatte 20 den fazla olursa gel dedi yinede danışın doktorunuza