Hale0133 Deriyy54 gece tam 12 de 22 haftalık olscaz inşallah en son 19+6 da gitmiştim 275 gramdı yarın da detaylımız var bakalım ne kadar büyümüşüz😊
Ebrar18 Deriyy54 geçen hafta 21+6 da muayeneye gittim . Her zaman olduğu gibi bir hafta önden gidiyo . Tombik olucak sanırım . 525 gr dı . 😌🙈 şuan 22+4 üz . Ama 23+4 olarak saymamız gerekiyomuş 🙄😱
Sirinb Ponciginannesi_ ben her kontrole gitdigimde icimde bir korku oluyor ama o kalbi duydugum anda geciyor hersey
Ponciginannesi_ Sirinb bendede ilk zamanlar öyle oluyordu kalbim çıkacak gibi. Kan alıcaklar ölüyordum korkudan. Şimdide zorla serum istiyorum 😂