DamlaNur29 valla arada ben yatakta kendimi sırt üstü uyanmış buluyorum 36 haftadayım. Ayrıca öyle çok çok zararlı diye bişeyde yok aslında olay bebek büyüdükçe ağırlaşıyor ya sen sırt üstü yattığında 2 ana damarın üstüne yük biniyor buda senin kan akışını yavaşlatıyor tansiyon düşmesine bebeğe giden kanın azalmasına neden oluyor tedbir amaclı sağ sol yatın diyor doktorlar