Herşeyin normali makul olanken neden sezeryan? Kimsenin doğum hikayelerini dinleyerek kafa izi karıştırmayın bence her doğumda bebek de kişiye özel bence herkesin acı eşiği farklı imkaniniz varsa normali deneyin derim normal doğumda herşey sancıyı çekip bebeği çıkarana kadar sonrası rutin hayata geçiş kuş gibi derler ya öyle, korkmayın derim 😊