Nevinnn Çok huzursuzum kızlar 35 haftalığım karnım sert böyle bo huzursuzluk var üstümde ne rahat oturabiliyorum ne yatabiliyorum doğru dürüst ayakları yukarda sanırm böyle göğsümün alt tarafında sızı var sızlıyor böyle ağrı gibi degil karnında taş gibi varmı böyle olan ilk hamileliğim 🤦♀️
Nururuk Nevinnn bende 35. Haftadayım canım, git gide ağırlaşıyor tabi bebekler, benimde gece uykularım çok düzensiz artık, hiç dinlenmiş gibi uyanamıyorum. Ama sertlik yaşamadım henüz,o konuyu bilemiyorum 🤷🏼♀️
Serifenur Nevinnn cnm bnde 35+5 teyim karnım genelde bebeğim bir yere toplandığında sertleşiyodu ama iki gündür bi sertlik var hatta şuan bile bi değişik göğüsümün alt kısmında bi ağrı gibi bişey anlayamadım
Mebos Nevinnn var canım var olmazmı aynı durumdayız aşırı derecede toplanıyor can yakıyor anlıyorum seni kasılma dedikleri şey doğuma hazırlıyormuş bebek kendini bende yatamıyorum oturamıyorum nefes alamıyorum bazen baş aşağı kzıım ama midemin altında bazen öyle toplanıyor ki bazen nefesim kesiliyor
Nevinnn Nururuk cok ağırlaştığımı bende hissediyorum bu haftalar baya zormus gerçekten güle oynaya gelmiştim bu haftaya kadar ama artık 🤦♀️🤦♀️
SeherEmin Bende 35+3 üm aynı şekilde ağırlaştım gece uykusu falan yok zatenn sertlik bendede oluyo ve bebeğün ayağı sürekli sağ kaburgamda elimle anlıyorum orda olduğunu elimi az bastırıyorum cekiyo sonra rahatlıyorum Allah yardımcımız olsun biran önce sağlıcakla alalım bebeklerimizi inşallah.
Nevinnn SeherEmin Esila4549 Mebos Happyprincess Ysmnynk Vrlkdr Suzan_arslan Ay kızlar hepinize çok teşekkür ederim tek olmadığıma sevindim ama allahın izniyle bebişleri kucağımıza sağ salim alsak başka bisey istemiyorum hepimiz sağ salim alalım inşllah 🙏
Happyprincess Nevinnn aynı durumdayız 35 haftalığım bende. Son 10 gündür aşırı sertleşme var karnımda. Nst ye de girdim geçen hafta ve bugün de gayet normal çıktı. Yeri daraldıkça hareket etmek yerine sanırım toplanıp bi yere sertleşme oluyo anlamadım
Vrlkdr Nevinnn birebir yaşıyorum canım hepsini 35. Haftaya girdim ben de. Nefesim bile kesiliyo sanki karnım taş gibi
Suzan_arslan Nevinnn evet canım olmaz olur mu.bende de var.o haftalarda da vardı .yaklaşrıkça zaman daha sık ve uzun süre oluyor. Ben dün gece bunun yüzunden 1 saat uyumamışımdır. Sabaha kadar mahvetti beni.38+5 oldum.