30+6da gittim 1623 31+6 da gittiğimde 1668 gr çıktı doktorun yanılma payıda olabilir ama bi snraki kontrolündede almamış olursa detaylı konuşuruz dedi başlarda çok iyiydi hatta 2 hafta ilerde gidiyodu kilosu erken doğum riskim var ondan sonra kilo alımı yavaşladı çok zayıfmış onu farkettim sizinkilerin yanında 😑