hunilimom valla görumcem onerdi by doktoru bekledi diyo normal yaparsin catin musait dedi bana dedi fakat oda sezeryan dogum yapmis ama hani az acidi dememle hic telkindede bulunmadi kg lu iri bebek falan zorlaniriz dedi bende bisey demedim ki korkuyorumda icten ice normal dogum dan snra iste tmm boyleysen hemen cuma alalimda demedi pazartesiye atti kontrolu baktim catin darsa sezeryana gun veririm dedi hic ugrasirim modundada degil yani anlayacagn