Ebru4343 gamzesmt bugün doktora gittim.29+3 günlüğüm doktorum bu haftadan sonra bebeği takip et eğer hissetmezsen karnını doyur soluna yat bebeği dinle dedi.bazen insan hissedemiyor korkma canım
sevincmaltepe gamzesmt aynı gündeyiz. Ben de bugün çok az hissettim bebeğimi bi de dünden beri acayip karın kaslarımda ve belimde ağrı var siz de de oluyor mu?
NeslihanPiaAbac gamzesmt hissetmediğimde tatlı yememi tembihlemişti doktorum.Anında hareketleniyor.deneyin isterseniz