Kdzeregli normal o haftalarda benden de gelmişti. Ancak ilk gelen sarı renkli kolostrum bebeğinizin bağışıklık sistemi için çok önemli sıkmayin. Goguslerinizi de çok ekleyip uyarmayin, erken doğumu tetikliyor. Doktoruma soyledigimde kanlı veya iltihaplı kokulu gibi gelirse muhakkak söyle bana demişti öyle bir durum yaşamadım neyse ki 🙏