Dilaracezik Başından beri hiç korkmuyordum ama dikişleri düşündükçe özellikle sezeryandan daha çok korkuyorum, henüz doğumum ne şekilde olucak belli değil ama ikiside beni korkutuyor 😬
pyymamm Dilaracezik benide dikiş kısmı korkutuyor sezeryanın ama o kısımda da uyutulabiliyoms dikiş atıcakları kadar onu duyunca rahatladım artık 😂 su an erken gelmesi tek korkum vaktinde gelsin kilosu kendi iyi olsunda bi şekilde atlatılcak onlar Allahın izniyle inşallah
Eceveannesi Dilaracezik cnm sana tavsiye hiç ama hiç korkma bende geceleri çok korkuyordum kalbim sıkısıyordu doktoruma güvendim ve geçen hafta sabaha karşı sancılarım geldi hemen sabah 4 de hastanedeyim 2 saatte normal doğum yapdim şükür 🙏 epidural takdirdim doktorum onerdi korkmayın normal doğumdan en sağlıklısı en doğalı ve dikiskerim hiç acimio cnm Allah kucağına almayı nasip etsin
pyymamm Dilaracezik parol içcez sanırım 😂 hiç oraları düşünmeyi tercih etmiyorum basa gelince yasayıp gecirelim bugunumuzu zehir etmeyelim diyorum 🙈🙈