Kızlar bu ay ovülasyon testi kullandım yumurtlama gününlerinin hepsini değerlendirdik yumurtam çatlayalı 4 gün oldu kızlar ama sağ ve sol kasığımda ağrım var neden bilmiyorum benim gibi olan var mı ?
Dün tekrar ovülasyon testi yaptım ikinci bir yumurtlamamı diye yoktu acaba döllenme olabilir mi