pyymamm Kbr_71 değer herkeste farklı cıkar diye biliyorum önemli olan hamilelik değeri cıkması ve iki gün sonrasında da iki katı olması
Kbr_71 tugbats saol canm cvbın için bazen öyle saçma sapan konular varki yoğunla cvp yazıyolar bilgi amaçlı sorulara cvp verilmiyor bazen
Kbr_71 pyymamm evet cnm farklı oluyo herkezde şunu öğrenmek istiyorum 40 50 60 böyle seviyelerdemi çıkar direk 5000 lerde olurmu
pyymamm Kbr_71 5000lerde olanlar biraz daha gecikme olanlar sanırım mesela benim adetim gecikince 137 falan cıkmıstı baskaları yazmıs 500-600 diye bende bsy olcak sanmıstım ama değer o kadar önemli değilmiş