8 haftalık olacak yarın, ama kalp atışı yok kürtaj olacağım😔 hiç bir türlü kanamam olmadı, kese büyümüş, kan değerlerim iyiydi, keseyi 5+6da görmüştük, bugün kontrolüm vardı ama malesef kalp atışı yok doktorumda şaşırdı. Herşeyin hayırlısı bunun farkındayım ama herşey bu kadar iyiyken bugün yıkıldıkk, başka bir doktora gittim sırf başka bir şey der belki diye ama malesef😔 Rabbim kimseye yaşatmasın😢