Ya arrik sevk verilmiyormus. Doktorum perinatolojiye yönlendirdi ne randevu ne başka bişey alamadım. 9 eylül üniversitesi hastanesine gittim gebe polikinliginde stajyer miydi neydi artık suratsiz doktor adayı e nabız sistemi dolayısıyla doktorumun yönlendirmesiyle sevk kağıdı istedi. Sorunun neymiş bana kağıt yazio vereceksin bilmem ne bütün testleri de goturdum ki zaten dosyada gözüküyormuş bütün bilgilerim. Ve bana burdan gözükmüyor dediler. Hiç bisey demeden gönderdi. Ege üniv. Hastanesine gittim orasi olur diye orda da aynı randevusuz sıra alamiyormusum bide randevu sistemine giriyorum sadece ileri 5 ıs günü için açmışlar hepsi dolu aciliyet var doktor yönlendirmiş niye bu kadar zorlastiriyorlar.. illa prof. Para odeyip mi gidelim ?