Gatadan bilgim yok ama Gazi hastenesine çok iyi dedi bi arkadaşım bugun, özel gibi dedi hatta doğumdan sonra özel odada faln kalmış. Ama gelelim o zübeydeye bi tane insan bile iyi demezmi yok demiyorlar 😂 bir çok arkaşımın doğum hikayesini dinlediğim için Zübeydeden hep korkarım çok kötü davranıyorlarmış öyle diyorlar ben görmedim de gitmedim de