Asli BurcuYavuzSeymen 35. Haftada oldum o gün 2-3 damla kanamam oldu ve geçti çok normal şuan 37+4 deyiz hiç bir problemimiz yok
AyeglnlAkgn BurcuYavuzSeymen ya bende bugün açılma varmı die muayene oldum allahım o nası zor bi durumdu öyle ama kanama falan olmadı bende 37-2 yiz
BurcuYavuzSeymen Asli 2 3 damla olması ne güzel bende bugün 36+1 de ilk muayenemi oldum ardından çok az lekelenme olur dedi ve kanamam çok fazla oldu sancımda çıktı ama açıklık olmadı
Asli BurcuYavuzSeymen canım nişanın gelmiş olabilir o zaman çünkü çatı muayenesinden sonra nişan gelme ihtimali yüksek bence doktorunu bir ara arkadaşımında öyle oldu dr suyunu patlatmak zorunda kaldı ama hiç sancısı olmadı sezeryanla doğum yaptı
Tbrk BurcuYavuzSeymen benimde kanamam oldu oyle hemen kesilmedi yani. Gece baktilar ertesi gun aksam ustune kdr ara ara kanama oldu. Doktor sknti yok olabilir dedi. Sonra kesildi
BurcuYavuzSeymen AyeglnlAkgn evet ben bugün bi normal Doğuma uygun mu diye birde kanama olunca 2 defa oldum zordu benim içinde dayanmaya çalıştım
BurcuYavuzSeymen Asli evet doktorumu aradım hemen gel bakalım dedi gittim sancım ve kanamama baktı açıklık yok dedi sancın artarsa gel dedi artmadı ama sancım devam ediyor adet sancısı gibi muayeneden kanama olmuş dedi gönderdi bilmiyorum nolucak böyle