Ben 31 haftalık gebeyim. Sürecin başından beri tüm kontrollerimi Nurdan hanım yaptı ultasonda incelemesi detaylı anlatışı aklımdaki soruları cevaplayışı benim için artı yönleri oldu hep. Bende normal doğum istiyorum fakat doğum ücreti çok fazla geldiği için orada yapmayı düşünmüyorum açıkcası