Zeyn_09 ilayecemom bende Burhan beye gidiyorum çok memnunum şimdi öncesinden neval hanıma gittim ve hiç memnun kalmadım değiştirmek istersen tavsiye etmem canım
ilayecemom @3#7732647 bende aydın ılgına gidiyorum diyarbakır memorialda ama sizinde fikirlerinizi almak istedim teşekkür ederim 🙏