Adves_m Arkdşlar 33+1oldum bugün ama kaç gündür karnımın İçi komple acıyor.. 29haftalıkken böbrek büyümesi sebebiyle stent takılmıştı.. Bnm gibi karnının içi komple acıyan varmı..](url)