Durdane19 5 aya göre bazen karnımın oldundan büyük göründünü düşünüyorum bu durumu yaşayan varmı kilodanmı sizce🤭😂
Busratm Durdane19 19 haftalık gebeyim. Bazen çok büyük görünüyor gözüme bazen de hiç yok. Bağırsaklarda gaz biriktiğinde ve özellikle yemekten sonra büyük görünebiliyor.
Erdin Bende cok yorulunca şişiyor karnim ve yemek yedikten sonra sabahları çok yok tabi bebegin pozisyonuna gorede değişiyor sabahları kalkınca sol tarafım daha sis duruyor minnak solda toplanıyor demekki buarada 19 +4 oldum🙏☺
Durdane19 Erdin ☺️☺️Evet degısıyor hreketlerı cok hıssedıyormusunuz bızde 22/2 olduk🤗kilodan dolayı cok asırı hıssedemessın normal dedı doktor
-Defnee- 20 haftalığım 🙋🏼♀️ 35 haftalık gibi karnım 🙈 iç karın dış karın meselesiymiş benim iki gebeliğimde de karnım kocaman oldu 🤰🏼
Durdane19 -Defnee- bna demedı doktor ama dedınız gıbı ondan sanırım bızde 22/2 olduk🤗 kılodan hareketı bazen cok bellı olmuyor doktorumda oyle demısdı
Erdin Durdane19 yok cok fazla oynamıyor ama 2 kere cok net hissettim hatta sabah beni o uyandırdı uykumdan yavas yavas oynuyor ozellikle uzanınca hissediyorum yada ayakta hareketisz olduğumda oynuyor cok az🙏☺