Ranakara İyi akşamlar kizlar.ben 36 haftalık ikiz gebeyim.bi kaç gündür sadece sol ayagim ve bileğim şiş.doktora sordum Yarın sabah için çağırdı doktorum.tek taraflı ayak şişmesinin nasıl bir riski olabilir?