mermeral Kızlar tereyağım bitmişti, evde teremyağ vardı onunla pilav yaptım koca bir tabak da yedim 🙈ama sonra pişman oldum sonuçta margarin zararlı diye. İçimi rahatlatın lütfen🥺🙈🙈🙈
Gamzee00 mermeral zeytinyağı tereyağ belli yemekler harici kullanmıyorum genel olarak margarin kullanıyorum bence bu kadar kafaya takmamak gerek ki bişi olacağınıda zannetmiyorum 🤗
Sinemmdru mermeral yani teremyağı geçtim pilavında çocuğa bir faydası yok siz kilo alırsınız az yiyin bence yada bulgur yiyin bebişe kilo aldırır🥰
Happyprincess mermeral hergün tost yiyorum ve teremyağ kullanıyorum. Hiç bi zararını görmedim. Içın rahat olsun
Zeyk mermeral koca bir tabak yerken ne düşündün acaba ki? Ayrıca yağ bu sence ne gibi bir zararı olabilir ?
mermeral Zeyk bir şey düşünmedim, canım istedi yedim. Yağ tabii ama margarin diye tereddütte kaldım, ne bileyim gebelik psikolojisi işte. Her şey mantıklı da bi bu mu mantıksız?
sinber mermeral yine de az yemeye çalış canım bir kere veya bin kere bilemeyiz ama sonuçta hemen etkisini gösterecek bişey değil bu kalp ve damar sağlığı doktorları katı yağlar sağlıklı iyi diye hayatımıza sokuldu yollar sonra kalp damar tıkanıklığı hastalıkları arttı diyorlar ki bu da hemen elde edilebilecek birşey değil
Zeyk mermeral canın istemis yemişsin yedikten sonra bişey olur mu diye düşünme afiyet olsun. Çok kasma yerken biseyleri. Hamilelik öncesi zarar görmediğin hiç bişey hamileyken zarar vermez.
sokomel ben evime margarin ve teremyağ almayalı bir dört beş yıl falan oluyor. damarlarda biriken bir yağ ve hiçbir faydası yok. eve hiç almazsan kullanmak zorunda kalmazsın. ayçiçek yağı ve zeytinyağından da çok güzel pilav yapılabiliyor. 😂