Tabi ki gidilir :) psikolog size ilac vermez ama. Ilac tedavisi düşünüyorsanız psikiyatriste gitmelisiniz.
Ben hamile kalmadan once obsesif kompulsif bozukluk hastasiydim, hamileligimde de gitmeye devam ettim psikiyatrima çünkü zaten hormonlar seni mahvediyo:) ilaç kullanmayi tercih etmedim cunku bas edebiliyordum. Fakat fayda-zarar durumuna gore stresin de bebege zararli olduğunu göz önüne alırsak ilac kullanmayi daha uygun bulabiliyor doktorlar.