Selam kızlarrrrr,
Ben 37+5 teyim. Bugün çatı muayenem yapıldı. Yaptırmayanlar veya yapılmak üzere olanlar varsa hiiiiiç korkmasın. Ben endiseleniyodum ama bişey yokmus rahat olun. Eldiven takıp batikon sürüp parmaklarını sokup içeride makas gibi yukarı asagı saga sola acıyo. Hiç acımıyo bile. Bence alttan muayenede sokulan alet daha cok acıtıyo😅 bütün hamişlerin duasını istiyorum aksilik olmadan saglıkla dogurayım hepinizde aynı sekilde🙏 Birde 37.haftada bebiş kilolarınız nasıl benim 3340 fazla mı?