Reyhan2805 Ahsen ismini bende düşünüyorum oğlum var ismi Alperen aslında ona hamileyken cinsiyeti kız olsaydı o zaman da Ahsen diye düşünmüştük ama oğlan oldu 🥰 şimdi ise kız bakalım yalnız etrafımdakiler pek beğenmiyor bu ismi başka isim mi bulamadın diyorlar 🙄