ekin4 Iyi akşamlar güzel anneler 14 +5te gittim yüzde 90 kız dedi değişme ihtimali olurmu başına böyle bişey gelen anneler lütfen yazarmisiniz
Gamzee00 ekin4 14d haftada gittiğimde %80 kız dedi 29 haftadayım hiç değişmedi ayriytten bi kaç doktorada gittim onlarda kız dedi
Dibeee ekin4 benim kızımda böyle dediama degismedi canım ama kesin dememiş doktorun onun İcin kesin demesini bekle
Hayalperesttt Doktora bağlı iyi bakarsa 14 hafta da gayet net bi şekilde öğrenirsin özel e mi gidiyosun
Eva41 ekin4 canım bende 13 haftallıken gittim %80 erkek dedi 22 haftalık oldu daha da değişmedi ama kuzenim var onada kız dediler 19 haftada erkek dediler sanırım doktordan doktora fark var