hilal_yener Hamileyim11 yerleşme ağrısıdır çok şiddetli olmadıgı sürece bi problem yok canım bide kanaman yoksa
Hamileyim11 hilal_yener kanamam yok kuzum betam bin küsür de çıktı bugün verdiğimde doktora herşey normal dedi