Hanımlar merhaba hamileyken uçağa binen anneler veya binecek olanlar doktorlarından uçağa bine bilir raporu mu alıyor? İnternette gördüm de gerek var mı bu şekilde birşeye birde havalimanın da cihazlardan geçiyoruz ya hamileyken radyasyondan dolayı geçmememiz gerekiyor buna nasıl çözüm buldunuz 😊