ozgesoy28 31 haftalık olduk kızlar bazen karnım bi sertleşiyo nefesim bi kesiliyo ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum az biraz uzanıyorum gene geçmiyo ama bebekte hareketler çogalıyo böyle olunca neden olur bu kalkıp bi su alamıyorum şişlikten
NeslihanPiaAbac ozgesoy28 bende 31haftamdayım bazeb çok rahatım bazende dediğiniz gibi yerimden kımıldayamıyorum.Bebek büyüdüğü için oluyormuş sanırım.
Denizim ozgesoy28 canim ben 25+5 20.haftamdan beri ayakta kalirsam gobegim sertlesiyor rahatsizlik hissediyorum doktoruma sordugumda agri yoksa sorun yok demisti bol bol dinlen demisti oyle yapiyorum ozaman geciyor
ozgesoy28 NeslihanPiaAbac şuan gerçekten bende yerimden kıpırdayamıyorum şiş gibiyim ama değilim sağımda baya ağırlık var
NeslihanPiaAbac ozgesoy28 gittikçe büyüyorlar(şükür) hareketler devam ettiği sürece endişelenmiyorum ama dayanıyorum artık yapacak birşey yok🙂
ozgesoy28 NeslihanPiaAbac aynen bende şuan bu ağrıya hareket olmasa çoktan acilden yazıyodum🙈 çok şükür bunada napalim ❤
ozgesoy28 Denizim Bugün biraz ayakta durdum hemde yoruldum ondan mi oldu benimde acaba çok hareketlendi şuan sağ tarafım kopuyo sancı olsa heryerimde olurdu heralde
Denizim ozgesoy28 bebek rahatsiz oluyor bazen ayakta uzun kalinca ondanda sertlesiyor diye dusunuyorum,karnim sertlestiginde sol tarafima yatip dinleniyorim geciyor
ozgesoy28 Denizim bende dün tüm gece yattım gece yarısı baya düzeldim demek ki yorulmaktan çok kötü bişey ya nefesim kesiliyo patlıycak olıyorum
Denizim ozgesoy28 aynen canim dinlenmek yatmak lazim bebeklerimiz anneleri tembelmolsun yatsin istiyor napalim😁