Emine4478 Selam kızlar 38+3 üm doğum nişanım geldi meryem ana otu aldım çok duydum kullanan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim
AysenurSarenur Emine4478 onun duası da varmış galiba kuzenime yengem doğumunda yaptı ama kuzenim işe yaramadi dedi
Hayalaysima Emine4478 Ben de Meryem Ana otunu aldım sancım olunca suya koyacağım çok işe yarıyor kullananları gördüm ama suyunu içme sürekli yanında bulundur
Sinem67 Aysenur41 sezeryana kullanmayın hanımlar. Kanama durmaz ıs rahim acık kalıyor. Nerden bilck dsardakiler ameliyatın bittgni ne ara cıkrcklar sudan
Btltr Bende önceden okusak suya koyunca felakla nas süresini okuyup içsek olur mu acaba diyecektim,kimsem yok yanımda okuyacak,kayinvalidem de bilmez