Ben hamile kalmadan 3 ay önce başladım oxsapar 0.4 iğne kullanmaya sabah akşam 1 adet kendim vuruluyorum 4 aylık hamileyim toplam 7 aydır kesintisiz kullanıyorum kan pıhtılaşması rahatsızlığı var bende ve doğumdan sonrada bir süre kullanacağım normal gebeliklere göre evet zor ama değiyor bence tek yapmamız gereken dikkat etmek allah yardımcın olsun canım