aytii Brcuuu ben hindistan cevizi yagi kullaniyorum indirimden bio oil almıştım arada sırada da onu sürüyorum. 24 hafta olmak üzereyiz şu an çatlak için zaten erken ama çatlamaya çok müsait bir bünyem olduğu için çatlayacağım diye tahmin ediyorum. Bir de bol su için diyorlar.
_HB_ 32 haftalık hamileyim. En başından beri bi sprey şişesinin içine, tatlı badem yağı, sarı kantaron yağı, kayısı çekirdeği yağı karıştırdım , şuana kadar hiç çatlak yok. Gunde 2 sabah akşam sıkıyorum
Beyza78 Ben badem yağı hindistan cevizi yağı ve hakiki zeytin yağını karıştırdım zeytin yağı elinizde yoksa diğer ikiside olur aşırı memnunum akşama kadar nemli tutuyor karnımı hemde doğal çatlak kremide denedim başlarda ama bu doğal yöntemden daha memnunum tavsiye ederim ayrıca kaşlarım ve kirpiklerim gebelikye dökülmeye başladı aynı karışımı kal ve kirpiklerimdede kullanıyorum gürleşmesi için 🥰
Brcuuu Beyza78 bende badem yağıyla zeytin yağını karıştıran olur mu ? Bide tüylenme yapiyo diyolar sizde oldu mu öyle bişey
_HB_ Brcuuu hiç yapmadı. Kıza hamileyim belki ondandır, oğluma hamileyken krem kullanmıştım ama aşırı tüylerim uzuyodu. Bunda 2 hafta bir nerdeyse epilasyon yapıyorum
Beyza78 Brcuuu gebelikle birlikte karın bölgemde tüylenme oldu dert etmiyorum doğumdan sonra beni rahatsız ederse alırım diye düşünüyorum
Ztbr Ben ilk hamileligimde bu yazım kullandigimiz bronzlaşmak için kakao yağı varya onu ve saf zeytin yağı kullandım tüylenme olmafisuan yine ikinciye hamileyim 36 haftaligim zeytinyağı kullanıyorum kakao yağı bitti tüylenme fln yok😊 catlakta yok şükür amabirazda vücut yapısıyla alakalı çatlamak en pahalı şeyleri kullanıp catlayanda var
Brcuuu Ztbr bende hepsini tek tek deniyim mesela bı gün zeytinyağı diğer gün badem yağı hangisi iyi gelrise 😊
Brcuuu aytii benimde cildim çok kuru o kadar su iciuorum ama 17 haftaligim şimdiden catlamaya başladım 😓