ozleem61 Arkadaslar kasilma nasil oluyor 33 haftaligim geceleri cok agrim oluyo karnimin alt tarafinda ama kasilma olup olmadigini anlamiyorum nasil anlasilirki ??
Suzan_arslan ozleem61 canım karnın semsert oluyor. Bebek bir tarafta toplanıyor .sanki kendini büzüyor.geriliyor karnın.bi zaman sonra gevşiyor. Alt karın ağrıları bende 30.haftadan beri çekiyorum normal o da.38+4 teyim şuan
Oznur_11 ozleem61 Suzan_arslan bende 30. Haftaya yeni girdim. 2 gündür çok sık bebek bi yerde toplanıyor nefesim daralyo o an. Okşuyorum falan geçiyor. Çarşamba kontrole gitcem umarım normal birseydr😞
berel15 Suzan_arslan benim göğüs kafesimin altında ağrı oluyor sanki oraya dişçide uyuşturucu iğne yaparlar ya yanağın uyuşur etim aynı öyle oluyor. Nefes almam zorlaşıyor karnım taş kesiliyor
ozleem61 Suzan_arslan sagol canim ya nasil bisey oldugunu bilmedigim icin kasilmami degilmi ayirt edemiorum erken dogum belirtisi filan oluomus o yüzden korktum biraz 2 gündür cok sık oluyo bide adet sancisi gibi agrim oluyo
Suzan_arslan berel15 göğüs kafesinin alt taraflarında olması kaburgana baskı yaptığı için olabilir. Uyuşmaya gelince ben ilk kızımda uyuşuyordum. Hissislik oluyordu. Magnezyum,kalsiyum eksikliği var demişti doktorum.sen bi kan tahlili ver canım istersen.
Suzan_arslan ozleem61 adet ağrısı gibi ağrın olması yalancı sancılar oluyor demek.vucud doğuma hazırlıyor artık kendini. Bunların hepsi normal.Rabbim hepmizi sağ salim kurtarsın.
Suzan_arslan Oznur_11 normal canim.son zamanlarda daha çok oluyor o.ben 38+4 teyim.dün gece sabaha kadar semsertti karnım.acı da veriyo insana.uyutmuyor