Merhaba, benim bir arakadaşıma 20. haftaya kadar erkek demişler sonra kız çıkmış. Normalde erkek değişmez derler ama bunu da duydum. Bence alışveriş için 20. haftayı bekleseniz daha iyi olur, çünkü başka yanlış yönlendirmeler de duydum, siz bilirsiniz tabi😊 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin